Televize Krb v apartmánu Free wifi Nekuřácké Kulečník Ping pong Ohniště Sociální zařízení v apartmánu Vhodné pro kočárky Vhodné pro domácí mazlíčky Vhodné pro rodiny Cyklistika Motokáry Pěší turistika Lyžování

Kudy k nám

Popis cesty k penzionu Skála

GPS:

Loc: 50°0’49.731″N, 16°41’39.547″E

www.mapy.cz

Ukázat polohu v Čenkovicích na stránkách www.mapy.cz

Dopravní spojení do Čenkovic:

Z Hradce Králové po silnici číslo 11 směr Šumperk, Ostrava (Kostelec nad Orlicí – Vamberk – Žamberk – Jablonné nad Orlicí) a Čenkovice. Vzdálenost 73 km.

Z Prahy směr Hradec Králové – Čenkovice. Vzdálenost 175 km.

Z Karlových Varů směr Praha – Hradec Králové – Čenkovice. Vzdálenost 308 km.

Z Plzně směr Praha – Hradec Králové – Čenkovice. Vzdálenost 278 km.

Z Domažlic směr Plzeň – Praha – Hradec Králové – Čenkovice. Vzdálenost 331 km.

Z Liberce směr Jičín – Hradec Králové – Čenkovice. Vzdálenost 170 km.

Z Českých Budějovic – Pelhřimov – Havlíčkův Brod – Hlinsko – Litomyšl – Ústí nad Orlicí – Letohrad – Jablonné nad Orlicí – Čenkovice. Vzdálenost 242 km.

Z Brna směr Svitavy – Lanškroun – Výprachtice – Čenkovice. Vzdálenost 105 km

Z Ostravy směr Hradec Králové – Šumperk silnice č.11 – Červená Voda – Červenovodské sedlo – Čenkovice. Vzdálenost 185 km

Z Olomouce směr Hradec Králové – Mohelnice – Zábřeh – Rovensko (silnice č. 369) – Olšany (silnice č.11) – Červená Voda – Červenovodské sedlo – Čenkovice. Vzdálenost 84 km

Popis cesty v Čenkovicích

Směr z Brna, Svitav, Lanškrouna:
Za značkou začátku obce Čenkovic pojede rovně (hlavní cesta zatáčí prudce doleva), projedete prvním velkým parkovištěm (na konci po levé straně je penzion Chata pod Sjezdovkou) a budete pokračovat dále. Po cca 150m je podél levé strany cesty druhé parkoviště (na konci info centrum) a naproti parkovišti, napravo od cesty jsou dvě budovy. Penzion Skála je výše položena budova se světlým dřevěným obkladem před níž stojí reklamní billboard.

Směr z Prahy, Hradce Králové, Olomouce, Ostravy:
Po odbočení ze silnice číslo 11 sjedete do obce Čenkovice, projedete místní „náměstíčko“ a začínáte stoupat. Po cca 300m se hlavní silnice prudce stáčí doprava ale vy pokračujete mírně doleva. Projedete prvním velkým parkovištěm (na konci po levé straně je penzion Chata pod Sjezdovkou) a budete pokračovat dále. Po cca 200m je podél levé strany cesty druhé parkoviště (na konci info centrum) a naproti parkovišti, napravo od cesty jsou dvě budovy. Penzion Skála je výše položena budova se světlým dřevěným obkladem před níž stojí reklamní billboard.